Dimarts 29 de novembre: escollim el nostre nom!

Coincidint amb les eleccions al Consell Escolar, el proper dimarts 29 de novembre, tindrà lloc la votació en la qual es resoldrà el nom que ha de portar el nostre Institut. Les dues candidatures proposades són:

marta-estrada

INSTITUT MARTA ESTRADA

Aquesta proposta vol reconèixer la trajectòria d’una granollerina, nascuda el 1946, que ha dedicat i dedica la seva vida a la ciència. Biòloga i oceanògrafa, reconeguda internacionalment, ha rebut entre d’altres els següents reconeixements: Premi Trégouboff de l’Acadèmia de Ciències de París (1992), medalla Narcís Monturiol al mèrit científic i tecnològic (1995), Creu de Sant Jordi (2004) i Medalla de la ciutat de Granollers (2005). Marta Estrada és membre de la Real Acadèmia de les Ciències i Arts de Barcelona i la seva carrera investigadora l’ha desenvolupat, gairebé tota, a l’Institut de Ciències del Mar (ICM) de Barcelona que depèn del CSIC.

INSTITUT CAN ROVIRETAcan-rovireta

Aquesta proposta vol ser un homenatge a la història local i al manteniment de la memòria. Situada a la carretera de Caldes, el nom fa referència a una masia desapareguda amb l’obertura del carrer Maria Palau. Al construir-se el pont sobre la riera, es va aixecar el nivell d’aquests terrenys on, amb els anys, s’hi faria l’església de Fàtima i el jardí del davant.  L’existència Can Rovireta es remunta al s.XIX.

En Rovireta _Miquel Gorchs Maranges_, fill del Quim i la Maria, del veïnat del Nord, treballava una peça de terra a tocar de la carretera de Caldes. Sobre aquests camps, coneguts amb el nom de Can Rovireta, hi ha actualment el nostre Institut.

Podran participar en el sufragi els següents sectors:

a) Pares/mares/representants legals dels alumnes.

b) Alumnes

c) PAS i docents de l’Institut.

L’escrutini es durà a terme aplicant el criteri de proporcionalitat i el resultat de cada sector representarà 1/3 del total.

L’horari de votacions per a les famílies serà el mateix que l’establert per a les eleccions al Consell Escolar:

Matí: de 7,45h a 10,00h

Migdia: de 13,00h a 13,45h i de 15,00h a 15,30h

Tarda:de 17,00h a 17,30h

Esperem la participació de tothom en aquest moment tan important en la vida del nostre Institut!!!