3 ESO

• Francès |
    • Mediació  |

Projectes Globalitzats

• Campanya de Recollida de Sang.
  • Projecte Ràdio

Projectes d’entorn de 3r d’ESO:

• Intercanvi Escolar: Participació en un intercanvi a Langenfeld (Colònia, Alemanya).
  • Concurs Picalletres: Concurs per aprendre català d’una forma més dinàmica i atractiva, amb la col·laboració de la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i el suport de l’Institut d’Estudis Catalans.
  • Mapa de Ball:  Projecte ,de la Generalitat de Catalunya amb el suport del Mercat de les Flors, que vol apropar el llenguatge de la dansa contemporània a l’àmbit educatiu.
  • Certamen Lectura en veu alta: Concurs que té com objectiu fomentar la lectura i l’expressió oral.
  • Trobada alumnat mediador: Amb col·laboració del Servei de Mediació de l’ajuntament de Granollers per promocionar el servei de mediació escolar.