Secretaria

La secretaria del centre està oberta de dilluns a divendres en el següent horari:

Horari d’hivern (d’octubre a maig)

  • Horari de matí: de dilluns a divendres de 9 a 13 h
  • Horari de tarda: dimarts de 15 a 16:45 h

Contacte: secretaria@institutgiola.cat

93 841 28 66 – mòbil  681 213 510

 

Horari d’estiu (de juny a setembre) 

  • Horari de matí: de dilluns a divendres de 9 a 13h

*Durant el mes d’agost el centre està tancat.

 

En els centres d’ensenyament secundari, la secretaria és l’agent de gestió administrativa visible, per tant, és bàsic que la seva presència a la web sigui un dels elements de navegació principals. És important que la informació s’exposi de forma clara, a fi de facilitar la usabilitat de l’espai. La informació d’aquesta secció hauria d’incloure:

  • Horari d’atenció
  • Tràmits (sol·licitud de certificats…)
  • Preinscripció i Matrícula
  • Documents (autorització de sortides, ús de serveis digitals, etc.)
  • Beques i ajuts
  • Proves d’accés als cicles formatiu.