Prova selecció Estalmat!

Avui dissabte 2 de juny de 2018, vuit alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Giola: Laia Ch., Fatoumata D., Mariví F., Pablo G., Ruben L., Erola M., Olga R. i Ingrid V., han participat a la prova de selecció del projecte ESTALMAT que es realitzava de 10 del matí a 12 del migdia a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC a Barcelona.
Aquest projecte té com a objectiu fomentar l’afició i habilitat especial en Matemàtiques i consisteix en l’assistència de forma totalment gratuïta a classes de Matemàtiques tots els dissabtes del període lectiu dels cursos 2018-2019 i 2019-2020, de les 10 del matí a la 1 del migdia a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC a Barcelona.
Les Matemàtiques que s’expliquen no són necessàriament les que es fan a classe, més aviat es tracta de facilitar als nois i noies l’accés a altres propostes que habitualment queden fora del currículum.
En nom del Departament de Matemàtiques de l’Institut Giola volem agrair a les famílies la seva col·laboració i felicitar als i les alumnes per la seva motivació i entusiasme per dedicar un matí de dissabte a fer Matemàtiques.
Fotos: