Benvolgudes famílies

L’Institut de Masquefa fa servir la plataforma iEduca com a eina de gestió de faltes i comunicació amb les famílies. Podreu accedir a la plataforma a través de la pàgina web de l’ordinador, o per l’aplicació de mòbil iEduca TOKAPP.

Per poder accedir a la plataforma us faré arribar l’usuari i una contrasenya temporal la qual s’hauran de canviar. Us adjunto un videotutorial i una guia d’instruccions per si us pot ajudar en la seva instal·lació i funcionament. ENLLAÇ TUTORIAL GUIA FAMÍLIES iEduca

Un cop dins d’iEduca trobareu diferents menús: Calendari i Tasques: accedireu a un sistema d’agenda on veureu la vostra i la dels vostres fills i les activitats, missatgeria, expedients acadèmics….

Per qualsevol problema, no dubteu a preguntar.

Volem insistir en la importància de tenir descarregada i activa l’aplicació TOKAPP, ja que facilitarà moltes gestions a les famílies:

• Totes les autoritzacions de sortides es realitzaran per aquesta aplicació. Només en el cas de no tenir l’aplicació s’haurà de descarregar l’autorització i imprimir-la per portar-la al centre.
  • Els pagaments, tant els de la quota de material escolar com els de totes les sortides, es podrà realitzar via TOKAPP, amb targeta o bizum. En cas de no tenir l’aplicació s’haurà de realitzar via transferència bancària.
  • Els butlletins de les avaluacions (Avaluació inicial, 1r, 2n i 3r trimestre) es rebran per l’aplicació.

BEQUES ENSENYAMENTS POSTOBLIGATORIS NO UNIVERSITARIS

Què són les beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris?
Són les beques per als estudiants d’ensenyaments postobligatoris, que convoca el Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports.
Quins són els ensenyaments postobligatoris?

• Batxillerat
  • Formació professional de grau mitjà i de grau superior
  • Ensenyaments artístics professionals, esportius o artístics superiors
  • Estudis religiosos… Llegeix més»

EXPLORA EL TEU FUTUR (Jornades d’orientació)

Primeres Jornades d’Orientació “Explora el teu Futur”, organitzades pels municipis de la Xarxa Transició- Escola- Treball de l’Anoia Sud, entre els quals està Masquefa. Són unes jornades adreçades a joves que estan a punt d’acabar l’ESO, en estudis post-obligatoris o volen reprendre estudis. També s’adrecen a… Llegeix més»

EXÀMENS OFICIALS DE CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH

Un any més seguim promovent el programa de certificació de llengua anglesa.
Els alumnes de 3r, 4t d’ESO i batxillerat poden certificar els seu nivell d’anglès a través dels exàmens oficials de Cambridge Assessment English.
Els alumnes poden certificar els nivells B1 (Preliminary Test) i B2 (First Certificate). Per… Llegeix més»