Setmana de l’Energia

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO del nostre institut han comprovat que pedalant es pot fer moure cotxes de carreres. Es tracta d’una cursa de cotxes d’Scalextric que es mouen amb l’energia que produeixen els alumnes quan pedalen amb unes bicicletes estàtiques. Com més es pedala, més força i més velocitat agafa el cotxe de carreres.

Aquest joc, que s’ha provat avui (23 d’octubre de 2008) al Parc Central del Vallès, és una de les activitats que s’han organitzat amb motiu de la Setmana de l’Energia, que s’acaba divendres. Se celebra cada any per fer pensar sobre la importància de l’energia, un element que necessitem per fer anar gairebé tot el que ens envolta.Durant aquests dies es vol recordar com és d’important que anem pensant, primer, a estalviar la que ens queda i, segon, que comencem a utilitzar de forma habitual el que s’anomenen energies renovables.