Actes del dia mundial contra la SIDA

El passat 1 de desembre va ser el dia mundial de la lluita contra la SIDA i aquesta setmana al centre s’han fet xerrades per tal de conscienciar al nostre alumnat de la realitat de la malaltia i de la necessitat de la implicació de tots.

Dins d’aquestes activitats, avui, els alumnes de quart d’ESO han pogut veure la performance “Infectat amb la teva pròpia sang”, organitzada pel Servei d’Informació Juvenil del nostre Ajuntament. Aquest muntatge ha estat creat, i ho representa, l’actor Xaby Cámara. L’activitat ha començat amb un vídeo que ha donat pas a la performance pròpiament dita.

Xaby Cámara és llicenciat en Art Dramàtic a l’Escola Superior d’Art Dramàtic de Sevilla. Va començar formant-se com a actor a la “Companyia SubText” del Masnou, muntant les obres: Mare coratge i els seus fills de B.Brecht, i Els set pecats capitals. Ha treballat amb Emilio Rivas, Alfonso Zurro, Oriol Colomer entre d’altres. Les seves representacions més destacades són: El caballero de Olmedo de Lope de Vega i Francisco de Montesquier, L’estrella de Sevilla de Lope de Vega. Ha treballat amb Zanfoña Produccions en la sèrie “Any 400” de canal sud. Personatge secundari en la pel · lícula “Cau la nit a l’Índia” de Chema Rodríguez. Actualment combina la seva professió d’actor en els espectacles de “Putes Mortes”, “Risamblea de solucions” amb la docència a l’escola “Porta 4” de Barcelona i al Masnou.