Xerrada amb Roc Casagran, autor de la novel·la “Ara que estem junts”

El passat 16 de gener els alumnes de 4t d’ESO van poder xerrar durant una hora amb el Roc Casagran, autor de la novel·la que tant els ha agradat d’aquest 2n trimestre: Ara que estem junts. La xerrada va ser tot un èxit i els alumnes li van poder preguntar totes les curiositats i inquietuds que tenien. A més a més, en acabar el Roc va tenir l’amabilitat de dedicar-los els seus exemplars del llibre. Aquests alumnes han preparat un joc d’escapada o room escape relacionat amb la novel·la i el camp de refugiats d’Argelers.