Visita a l’exposició d’Andy Warhol i CaixaForum Barcelona dels alumnes de 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO van visitar l’exposició d’Andy Warhol i el CaixaForum Barcelona. A continuació, es mostren algunes de les impressions dels alumnes que es van poder escoltar durant la visita:

“Especial i magnífic.”
“D’entrada molt impactant, a mida que ens anàvem endinsant, l’impacte disminueix.”
“Gràcies a les seves grans obres semblava que Warhol estigués allà.”
“Obres impactants!”
“No té res especial.”
“Era tot molt estrany i moltes de les seves obres em van agradar molt. Algunes de les obres em resultaven familiars.”
“El fet que era diferent, estrany, el fa interessant.”
“Qui decideix què és art i què no?”
“L’originalitat es manté al passat, on era revolucionari a aquella època.”
“Les seves obres expressaven el que ell era, així és com si el coneixéssim. Un senyor que s’amaga darrere les seves obres.”
“S’escoltaven a través d’auriculars converses de telèfon, i un poeta que improvisava poemes per la ràdio.”
“L’Andy no buscava impactar la gent. No volia que es veiés més del que s’hi veu.”
“El quadre de l’entrada: Ell mateix.”
“El guia ens va veure receptius i va allargar la visita.”