II Jornada TACART

El dia 10 de març es va celebrar la II Jornada TACART a l’espai Fabra i Coats Fàbrica de Creació de Barcelona. Aquesta jornada està dedicada a l’intercanvi d’experiències d’educació artística: visual i plàstica, música i dansa, amb l’ús de tecnologia dins el món educatiu.

Alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO van presentar-hi un joc de ball interactiu programat amb el llenguatge de programació Scratch. Aquest joc està constituït per una pista de ball construïda amb plafons de fusta sota els quals es troba un circuit elèctric que es connecta a una placa Makey Makey. En aquest vídeo es pot veure la presentació del seu funcionament a la jornada.

A més a més, la notícia va ser recollida per Ràdio Calella Televisió a la seva pàgina de Facebook.