Els alumnes i professors de l’INS Bisbe Sivilla van participar a la Jornada d’Orientació de la Formació Professional a l’Alt Maresme

El dia 13 d’abril es va celebrar a la Fàbrica Llobet la Jornada d’Orientació de la formació professional a l’Alt Maresme.Va ser una jornada dedicada a l’orientació acadèmica i professional dels nostres alumnes, per ajudar-los a prendre decisions sobre el seu futur professional.

Els alumnes i professors dels Cicles Formatius van presentar els cicles de Cuina, Pastisseria, Serveis de Restauració, Direcció de Cuina, Guiat i Gestió d’Allotjaments Turístics (en dual) a totes les persones interessades, fent xerrades i demostracions pràctiques.

Els alumnes de 3r i 4t de l’ESO, Batxillerat i Cicles van participar com a oients a les xerrades que s’oferien.