Els alumnes de 2n d’ESO visiten l’exposició Calella Solidària

El 26 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO van visitar l’exposició Calella Solidària que es duu a terme a la sala d’exposicions de l’Ajuntament Vell de Calella.
Els alumnes van poder conèixer les diferents entitats i ONG de Calella que treballen en diversos àmbits i en diferents països.
En primer lloc, van gaudir de la presència de voluntaris que els van explicar la seva tasca humanitària.
Finalment, a partir d’uns codis QR que formulaven unes preguntes, els alumnes de 2n havien de respondre-les buscant la informació correcta en els plafons informatius de l’exposició. Una manera molt dinàmica de conèixer la gran tasca que fan aquestes entitats.
Agraïm la invitació rebuda per part de l’organització de Calella Solidària. Seguirem de ben a prop tota la feina que fan per a les persones més desafavorides i en situació de risc.