Carnestoltes 2018

El passat 9 de febrer es va celebrar el Carnestoltes a l’institut. Els alumnes d’ESO, batxillerat i cicles, així com una bona part del professorat, van sortir en una rua pels carrers de Calella. Es van poder veure disfresses d’unicornis, pallassos, morts vivents i d’altres personatges relacionats amb la temàtica escollida d’enguany, els éssers fantàstics. Fins i tot, aquesta va ser seguida per Ràdio Calella Televisió, la qual en va emetre un vídeo que podeu visualitzar clicant aquí.

En finalitzar la rua, es va celebrar una xocolatada organitzada pels alumnes de cicles i un concurs de talents.

A l’enllaç següent trobareu els vídeos dels esdeveniments celebrats en aquesta jornada.