Visita d’alumnes polonesos al Joan Solà

Ens visiten alumnes de Polònia fins al 22 de febrer!!

header

Fins dimecres estaran amb nosaltres 12 alumnes i dues professores de la Zespół Szkół w Głogowie Małopolskim, de Polònia. S’hi estaran amb motiu d’un intercanvi dins el projecte eTwinning “You will love our culture”. La plataforma eTwinning, iniciativa la Comissió Europea, permet al professorat d’escoles i instituts de països europeus posar-se en contacte per fer projectes conjunts.  Al projecte “You will love our culture” hi participen alumnes del grup d’ampliació curricular de l’Institut Joan Solà, que visitaran el centre polonès el proper maig.

Entre els actes on prendran part els alumnes polonesos, junt amb els seus companys catalans, seran una recepció oficial a l’Ajuntament de Torrefarrera, un taller de danses tradicionals, introduccions a la llengua i la cultura catalanes, visita de monuments representatius, tallers de lectura en anglès, etc.

Seran uns dies molt intensos!