Visita d’alumnes d’Història de l’Art al CAEM

Els alumnes d’HISTÒRIA DE L’ART de 2n de Batxillerat han visitat el CAEM, un laboratori de recerca singular i únic a nivell estatal. El centre recull tot tipus d’encàrrecs, ja siguin institucionals, públics o privats del món de l’art. El seu objectiu fonamental és el coneixement i l’estudi rigorosament científic i ètic del patrimoni artístic del món. Els alumnes van poder veure algunes de les obres que actualment estan sent objecte d’estudi i recorre els diferents espais del laboratori. A més a més van rebre informació molt interessant i detallada de les tècniques que s’apliquen per determinar l’autenticitat de les obres artístiques que són dipositades en aquest centre. Una experiència que les alumnes van valorar molt positivament.