Visita d’alumnes de 2n Batxillerat a la seu central l’empresa ICG a Torrefarrera

Alumnes de les especialitats de Batxillerat Tecnològic i Social han visitat les instal·lacions de la seu central de l’empresa ICG, capdavantera a nivell mundial en el disseny de software per establiments d’hostaleria i retail. Van conéixer la seva evolució i estructura empresarial, els seus productes més innovadors, i van poder visitar el Museu de la informàtica, on es podia veure l’evolució de les màquines de calcular des dels inicis de la història fins l’actualitat.