Us convidem a la Nit de l’Energia (Presentació del projecte de 2n ESO)

El proper dijous 15 de febrer a les 19h, l’alumnat de 2n ESO farà al nostre institut la presentació del seu treball sobre la producció d’energia. Us convidem a venir a conèixer la seva tasca durant els darrers dies a l’institut. La Nit de l’Energia és un projecte que implica treball organitzat en petits grups, per afavorir l’autonomia i la cooperació, a banda del treball en continguts relacionats amb la producció i consum d’energia al món on vivim.
El projecte va començar amb unes activitats prèvies. Dins d’aquestes activitats, entre el 19 i el 20 de desembre l’alumnat de 2n ESO va visitar la central hidroelèctrica de Canyelles per començar a conèixer d’on ve l’energia elèctrica que tant ens facilita la vida. Vam poder visitar la presa i les instal·lacions importants. En podeu veure imatges aquí.