Setmana de viatge d’intercanvi d’alumnes del grup d’ampliació a Arad (Romania)

Del 21 al 25 de maig, un grup de 11 alumnes del grup d’ampliació de l’Institut Joan Solà hem tornat la visita als nostres companys del Liceul National de Informatica Arad, a Arad (Romania). Durant l’estada, que s’ha fet curta, hem visitat llocs d’interès cultural a les ciutats d’Arad i Timisoara, el castell de Hunedoara i el llac Cincis a Transilvania, entre d’altres.

L’intercanvi és inclòs dins el projecte eTwinning de l’intercanvi “Health and Sustainability through cultures” (Salut i sostenibilitat a travès de les cultures). Vam fer a l’escola de Romania una presentació del la nostra acció Let’s Clean Up Europe a l’espai natural de l’Alzinar a Torrefarrera.

Sobretot, hem tingut una grata experiència en la vista a l’escola dels nostres companys d’intercanvi a Arad, i hem conegut millor les seves costums i la seva vida familiar. Hem après molt i ens quedarà un gran record de l’estada.

Volem compartir amb vosaltres unes quantes imatges de la nostra experiència