Reunions del Comitè de grans lectors (Impuls a la Lectura)

Dins el programa d’Impuls a la Lectura, que implica una estona de lectura diària per tot l’alumnat de l’ESO, a l’institut volem dinamitzar aquesta lectura, fent compartir les impressions sobre els llibres que llegim.

Els suggeriments els trobareu tots al blog. Si no sabeu quin llibre triar, us donaran moltes idees! Feu-li una ullada! http://www.institutjoansola.cat/ilec/el-blog/

Amb aquesta intenció hem creat un Comitè de Grans Lectors, sobretot alumnes, que es reuneix el PRIMER i TERCER dimarts de cada mes a la biblioteca, al primer pati. El nostre objectiu és donar a conèixer els llibre que ens agraden i compartir-los amb aquelles persones que també s’interessen per la lectura. No llegim solament en paper, també compartirem llibres digitals.

Aquí ens veieu en una de les nostres trobades

No dubteu a participar-hi, hi esteu convidats/des!!