Primeres iniciatives del Comitè Ambiental i Avís de conferència a Torrefarrera

Des del Comitè Ambiental que impulsa el nostre projecte d’Escola Verda Joan Solà ja portem unes quantes reunions i ja volem posar en marxa les nostres iniciatives.

Us avisem que es posa en marxa, a partir de dimarts 14 de novembre la recollida selectiva de taps de plàstic i de piles. En ambdós casos anotarem el nom de l’alumne/a o profe que porti el material per reciclar i n’anotarem el pes. Guanyarà qui porti més pes de piles o taps. La recollida de taps es fa per obtenir diners per ajudar a nens o nenes que necessiten obtenir millorar la seva qualitat de vida. Ara estem ajudant al Joel, que veiem a la foto. La vostra aportació de piles o bateries d’ordinador o de mòbil permeten separar materials tòxics de la brossa i ajudarà al nostre institut a participar en el concurs Apilo XII que premia als centres catalans que més quantitat recullen.

A més a més, posem en marxa les INSPECCIONS D’AULA. Passarem a veure com estan les aules de tutories del nostre centre i les avaluarem. Volem que les aules estiguin endreçades, que apaguem els llums i els projectors si no hi som, que no ens passem amb la temperatura del termòstat a les aules. Reciclem bé i estalviem energia!

També volem col·laborar amb els nostres ajuntaments en les seves iniciatives ambientals, i per això us volem convidar a aquesta xerrada sobre reducció de residus que es farà a la Sala Social de l’Ajuntament de Torrefarrera aquest dimecres 15 de novembre a les 20h. Pot valer molt la pena! Aquí en teniu el rètol anunci.

Salutacions del nostre Comitè ambiental!!