Premi de Germans Boada SA al millor mosaic per a alumnes de 1r ESO C

Un grup d’alumnes de 1r ESO C del nostre institut (Paula Llaveria, Blau Contreras, Xènia Biosca i Pol Ojeda) han guanyat el premi en la categoria mosaic que atorga cada any l’empresa Germans Boada SA (Rubí). El mosaicel van construir el dia de la visita a l’empresa Germans Boada de Santa Oliva (Barcelona). Prèviament havien preparat el disseny a la classe de tecnologia.

L’Olga Steuri, coordinadora de l’espai temàtic de l’empresa, ens va venir a donar personalment el premi, després de seleccionar els nostres alumnes entre uns 3000 alumnes participants. Els alumnes van rebre una bossa amb diversos obsequis, i el nostre centre un lot d’eines pel taller, que podrem fer servir a les classes.
Felicitats i gràcies per la bona feina que heu fet!