Participem a la Ciència al Carrer a Lleida

El dissabte 26 de maig, de 16 a 20h, alumnes i professorat de diversos cursos de l’ESO de l’Institut Joan Solà hem participat a la fira “Ciència al Carrer”, que es porta terme al voltant de l’Institut d’Estudis Ilerdencs a Lleida. Durant les darreres setmanes vam estar preparant amb moltes ganes la nostra aportació, relacionada amb els àtoms, els elements que donen forma a tot el que ens envolta.

Hem presentat un espectacular joc sobre la taula periòdica dels elements, experiments d’hidròlisi (separació dels àtoms de l’aigua a causa d’un corrent elèctric), representacions de models d’àtoms seguint la teoria de Bohr i alguns exemples d’essències obtingudes de vegetals, que són combinacions d’àtoms en forma de mol·lècules que donen lloc a diferents d’olors.

Felicitar a alumnes i professorat per la seva important tasca aquesta tarda i els dies previs. Moltes gràcies!