Participació al ITWorldEdu8 i Premi rebut pel professor Xavier Piñol

El professor de ciències socials Xavier Piñol ha intervingut el 8 de Març al Congrés ITWorldEdu8, punt de trobada dels professionals de l’Educació i les empreses TIC, amb el lema “Escoles digitalment competents” dins de l’apartat de Millors Pràctiques, amb una proposta que uneix la gamificació (ús del joc), l’ús de dispositius mòbils per l’aprenentatge, en un context educatiu innovador. Podeu veure més informació sobre les ponències aquí.

Les alumnes Martina Duque i Mireia Carré van participar en el ITWorldEdu Junior, presentat  pel Dani Jiménez.

Per si fos poc, el Xavier Piñol també ha rebut el 3r premi (Càntir de Bronze) al 2n Concurs de Webquest de la Comunitat Catalana de Webquests, entregat el 5 de març a les Sisenes Jornades de Webquestcat, celebrades a l’Escola Collaso i Gil de Barcelona.

Moltes felicitats!