Obtingut un eTwinning Quality Label pel nostre projecte d’ampliació!

Molt bé!! El projecte Let’s Play EU60 ha obtingut el Segell de Qualitat eTwinning per part del Servicio Español Para la Internacionalización de la Educación.

L’alumnat del grup d’ampliació, coordinat per Teresa Mola, Glòria Coll i Jordi Labèrnia, ha treballat en aquest projecte durant el curs 2016-17. Tenim imatges dels alumnes del grup. Felicitats a tots!

IMG_20170213_164503-ANIMATION

Aquest projecte l’hem portat a terme en associació amb els Lycée Jean Renoir de Bourges (França) i la Scuola Secondaria Statale di I Grado “Da Vinci-Nucula” de Terni (Itàlia). Amb motiu dels 60 anys del Tractat de Roma, que va ser inici de l’actual Unió Europea, hem fet activitats centrades en conèixer millor les institucions i els països que formen la Unió Europea, mitjançant creació de vídeos explicatius i jocs.

El grup d’ampliació de l’Institut Joan Solà el formen alumnes amb bon expedient acadèmic que desenvolupen projectes que impliquen treball de diverses àrees en llengua anglesa.

Les tasques realitzades les hem recollit en un espai web que també volem compartir amb vosaltres!

caratula1

caratula2