L’equip de traducció de l’Institut Joan Solà en marxa!

El nostre centre forma part del GEP (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme), i des d’aquí volem potenciar l’ús de les llengües estrangeres i afavorir que tota la comunitat educativa es familiaritzi amb aquestes lengües.

I ara li ha tocat a la nostra Intranet!!

El nostre equip de traducció, alumnat que forma part del grup d’Ampliació Curricular, tradueix a l’anglès algunes de les notícies que apareixen a la nostra Intranet. Les notícies que estaran traduïdes porten una bandereta britànica, que podeu clicar per llegir la mateixa notícia en anglès. (Aquesta notícia també la porta, proveu-ho!). Si us hi fixeu, hi ha unes quantes notícies anteriors amb aquesta bandereta.

Així millorem el nostre coneixement de l’anglès, i també els centres europeus que participen en projectes internacionals amb nosaltres (Erasmus, Euroschool TV) podran entendre millor les activitats que fem al centre.

A la imatge hi teniu el nostre fantàstic equip de traductors i traductores!