Institut Joan Solà, reconegut com a “eTwinning School” a nivell europeu

Estem d’enhorabona, el nostre centre ha estat reconegut amb el eTwinning School Label award 2018-2019. La plataforma eTwinning promou la innovació, l’ús responsable d’Internet i l’aprenentatge col·laboratiu, afavorint el contacte entre centres educatius de tota Europa, per fer projectes comuns.

Aquest reconeixement, en la seva primera edició, està relacionat amb la nostra tasca relacionada amb:

• Formació en l’ús d’eines digitals.
  • Formació en seguretat en l’ús d’Internet.
  • Metodologies innovatives i creatives per fer pedagogia.
  • Promoció de la formació continua del professorat.
  • Promoció de aprenentatge cooperatiu de professorat i estudiants a nivell local i internacional.

Com esmenta el document de reconeixement, no es valora l’èxit de professors a nivell individual, sino l’assoliment de l’institut durant força temps com a equip de treball eTwinning.

Moltes gràcies a totes i tots els que ho esteu fent possible!