Informació important del nostre projecte d’Escola Verda

Benvolgudes famílies,

El nostre centre forma part de la Xarxa d’Escoles Verdes de Catalunya. En aquest sentit, aquest curs hem escollit com a eixos principals del projecte la reducció dels residus i la promoció dels hàbits de vida saludables.

Durant el primer trimestre hem dut a terme una enquesta per tal d’avaluar aquests aspectes entre l’alumnat. De l’anàlisi dels resultats se’n desprèn la necessitat de treballar al costat de tota la comunitat educativa amb l’objectiu d’augmentar la conscienciació respecte a aquests punts. En aquesta adreça, al nostre web d’Escola Verda, hi teniu el comunicat complet.

Des del nostre Institut pensem que només podem afrontar aquesta problemàtica des del conjunt de la comunitat educativa. El primer pas és sens dubte la reflexió i conscienciació sobre aquesta situació. Per la nostra banda ja hem començat diferents accions educatives amb alumnes respecte a l’alimentació saludable, algunes de les quals vam iniciar l’any passat. Per altra banda, estem treballant en una oferta de productes més saludables a la nostra cantina.

Us demanem si com a famílies voleu fer alguna aportació al centre, més enllà del que pugueu fer a casa en relació a aquestes qüestions, de fer-nos arribar els vostres suggeriments mitjançant el següent formulari: