III Setmana del Medi Ambient a l’Institut Joan Solà

La setmana del 9 al 13 de novembre del 2015 hem preparat diverses activitats a l’institut, a fi de donar a conèixer el nostre projecte d’escola verda, que va iniciar-se el curs 2013-2014. Els eixos del nostre projecte són: Estalvi, reutilització i reciclatge; relació amb l’entorn natural i l’entorn proper, i l’hort ecològic.

La reutilització i el reciclatge, i també la reducció en l’ús de recursos, són un tema central en el programa d’activitats d’aquesta setmana, on té un paper important el nostre Comitè Ambiental. Per cert, si us hi voleu afegir, envieu un correu a projectesjoansola@gmail.com.

Es farà un concurs per classes d’utilització d’embolcalls reciclables per l’esmorzar. La classe que hagi utilitzat més Bocn’roll o altres envasos reciclables durant la setmana guanyarà un esmorzar saludable per tot el grup. Per altra banda, en diverses matèries es faran activitats per conscienciar sobre la importància de preservar el medi ambient.

Us convidem a que visiteu el lloc web de la nostra Escola Verda!