El nostre hort ecològic comença a despertar després del fred!

L’alumnat de 1r ESO, amb la direcció de l’Ester i el Jordi, professors de ciències naturals, continuen treballant a l’hort per estudiar els processos biològics associats al cultiu de les plantes, i, si tot va bé, poder collir algun dels fruits del seu treball més endavant!

L’hort ecològic és un dels eixos del nostre projecte d’Escola verda, “Hort ecològic i alimentació saludable”. Pensem que és important l’hort, a banda dels coneixements pràctics de Biologia que aporta, per permetre a l’alumnat valorar els productes naturals.

Voleu veure als cultivadors treballant? Aquí els teniu!