El nostre Comitè Ambiental a la tobada de la XESC, i propostes de futur per a tothom!!

El passat 21 d’abril, 5 alumnes i 2 professors representant al Comitè Ambiental de l’Institut Joan Solà van assistir a la trobada de la XESC (Xarxa d’Escoles per la sostenibilitat) al Caixafòrum de Lleida. Van compartir diferents iniciatives amb altres centres i van recollir idees per millorar en la sostenibilitat del nostre centre. En podeu veure imatges.

I de cara als propers cursos, volem continuar amb el nostre projecte d’Escola Verda, i per això també volem compartir les iniciatives que tota la comunitat educativa de l’Institut Joan Solà teniu en relació a la sostenibilitat i a la millora del nostre entorn natural. Si vosaltres, ja sigueu alumnes, famílies o professorat del nostre Institut, voleu compartir les vostres propostes o unir-vos al nostre Comitè Ambiental, només cal que contacteu amb projectesjoansola@gmail.com. Amb la vostra participació només podem millorar. Gràcies per endavant!