Alumnes i professors ens representen al Meeting del projecte Erasmus “Skills for Success” a Berlin del 23 al 27 de maig

Vuit alumnes de 4t ESO i 2 professors de l’Institut Joan Solà estan fent tota una colla d’activitats en la primera trobada internacional del projecte Erasmus “Skills for Success”, centrat en l’adquisició de competències per part de tot l’alumnat i les estratègies per millorar-les. Aquesta setmana, a banda de conéixer Berlin, els nostres representants estan fent de manera molt destacada la seva tasca en les presentacions orals i les diverses activitats organitzades. Anirem afegint imatges a aquest enllaç a mesura que ens vagin arribant des de profes i alumnes. És tota una experiència!