Alumnes de Batxillerat participen en les Olimpíades de Geologia

Alumnes de Batxillerat han participat en les proves de les 9es Olimpíades de Geologia de Catalunya, el dia 23 de febrer, a la sala d’actes de l’ETSEA (Universitat de Lleida) , des de les 9:15h a les 13h.  S’han inscrit un total de 85 alumnes provinents de 9 centres d’ensenyament secundari de Lleida. El nostre centre ha estat representat per: Abril Domingo, Anna Guiu, Sònia Llobet, Laia Marimon i  Rosa Martin (2n Batxillerat) :Dídac González, Georgina Marca i  Anna Díaz (1r Batxillerat) .Aquestes proves es realitzen simultàniament amb les que es fan a Barcelona, Tarragona i Girona, i estan organitzades per AEPECT i “Sociedad Geológica de España”.