Alumnes de 2n ESO participen al Concurs Estadístic de la UPC

Sis grups d’alumnes de 2n d’ESO han participat a la 7a edició del concurs estadístic de la Universitat Politècnica de Catalunya; Planter de sondeig i experiments 2016.Els treballs presentats han estat els següents: Influeix el nombre d’or en la nostra vida quotidiana?; L’impuls dels colors; Pedra, paper, tisora. Podem predir el resultat?; Què busques en una parella?; Sóc noi nascut a l’octubre, sóc més baixet que els meus companys?; La gent amb ulls clars, tenen més tendència a portar ulleres?

Felicitem a aquests alumnes per la feina feta i la responsabilitat i el compromís en realitzar-la.