Alumnes d’ampliació expliquen el seu projecte a les escoles de Torrefarrera, Rosselló i Alguaire

IMG_20170614_100716

Els dies 13 i 14 de juny, delegacions d’alumnes del grup d’ampliació del nostre institut van visitar les classes de 6è de les escoles adscrites al nostre centre: La Creu de Torrefarrera, La Rosella de Rosselló i Teresa Bergadà d’Alguaire. Ho van fer per explicar els projectes amb els quals havien estat treballant durant el curs des del grup d’ampliació. També van fer participar als alumnes de 6è en la preparació de slime, un experiment divertit. Vegeu les imatges!

Aquesta és la presentació amb la qual ho van explicar.

Si voleu saber més sobre els projectes d’aquest curs, visiteu aquestes webs.

Projecte Let’s Play EU60

Projecte You will love our culture

Gràcies per explicar-ho tan bé, nois i noies!