Activitats del Grup d’Ampliació en anglès: Visita a les Escoles i darreres produccions

La darrera setmana de curs, els alumnes del grup d’Ampliació han visitat les Escoles La Creu, La Rosella i Teresa Bergadà per explicar el treball en el projecte internacional Euroschool TV en el qual han participat durant aquest curs. En aquesta web hi podeu veure els materials treballats durant el curs des de tots els països.

Us adjuntem també una presentació col·laborativa sobre França i l’activitat musical internacional de comiat (videoclip)

Visita escoles Happy video Presentation France