Endarreriment inici classes del curs 2017/2018

Benvolgudes famílies,

Fent ús del que preveu l’ordre ENS/108/2017, per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2017-18, i per tal de poder gestionar més eficaçment l’avaluació dels exàmens extraordinaris i la preparació del curs 17 /18, us informem que les classes començaran el dia 14 de setembre.

Els horaris dels exàmens extraordinaris es mantenen en les mateixes dates i hores que ja us vam informar al juny.

Tria d’optatives per 1r, 2n i 3r ESO

ja disposem dels llibrets informatius de matèries optatives i alternatives de 1r ESO,   2n ESO   i   3r ESO.

Durant aquest curs hi haurà dues franges horàries amb matèries de la vostra elecció:

1. Religió o Cultura i valors ètics (1h setmanal). Els alumnes que no han escollit la religió en el moment de matricular-se, cursaran la matèria de Cultura i valors ètics.
  2. Matèries optatives (2h setmanals). Tots els alumnes cursaran tres matèries optatives de les que us oferim en aquest llibret, una per trimestre. Si és l’optativa de francès, en canvi, tindrà continuïtat al llarg de tot el curs.

Als dossiers següents trobareu una descripció de cadascuna de les matèries optatives. Per tal de fer la tria heu d’obrir l’enllaç del formulari que hi ha al dossier, com a màxim el 4 de setembre.

Si no disposeu de connexió a internet, podeu atansar-vos al centre per recollir presencialment la documentació i retornar el formulari que us facilitarem com a màxim el dia 4 de setembre al matí.

Presentant “SOStenim la Terra” i el nostre treball per projectes a l’Escola d’Estiu Jaume Miret

El 3 de juliol, una representació del professorat impulsor del Treball per Projectes de l’Institut Joan Solà va compartir coneixements amb els assistents a la 48a  Edició de l’Escola d’Estiu “Jaume Miret”, organitzada pel Moviment d’Innovació Educativa de Lleida.

Les professores Ester Llovera, Noemí… Llegeix més»