Notícies del lloc

Inici de classes
    per Àngel Pozas - dimarts, 11 juliol 2017, 12:49

Les classes del curs 2017-2018 començaran dimarts 12 de setembre.

Tot  l' alumnat d' ESO i Batxillerat ha de presentar-se al centre a les 8,20 hores.

Imatge Àngel Pozas
    Proves de recuperació. Convocatòria extraordinària de setembre
    per Àngel Pozas - dimarts, 11 juliol 2017, 12:46

Les proves de recuperació d' ESO i 1r de batxillerat es faran els següents dies:

Divendres 1 de setembre i dilluns 4 de setembre.

Els alumnes s'han de presentar al centre a les 9 del matí.

Reunió mares i pares de 1r d'ESO
    per Àngel Pozas - dimarts, 11 juliol 2017, 12:44

La reunió de les famílies dels alumnes de 1r d' ESO es farà dijous 7 de setembre, a les 19 hores, a la Biblioteca de l'institut.

Imatge Institut Taradell
    Matrícula BATXILLERAT 2017/2018
    per Institut Taradell - dijous, 29 juny 2017, 09:52

Institut Taradell, matrículaDates:

• Alumnat amb TOT aprovat:
      • dies assignats 4 i 5 de juliol, matí de 9 a 13h

• Alumnat amb ALGUNA assignatura pendent:
      • alumnat pendent de l'avaluació de setembre (matrícula extraordinària):
        • dia 6 de setembre, matí de 9 a 13h

Imatge Marta Juvanteny Gorgals
    Cardiff 2017
    per Marta Juvanteny Gorgals - dijous, 29 juny 2017, 08:16

cardiff 2017

With excellent weather, the experience so far has been absolutely amazing.

Yesterday, we visited St Fagans and a coal mine. Then we all had dinner together.

(Edited by Cristina Guergué - original submission Thursday, 15 June 2017, 11:56 AM)

Imatge Teresa Fernández
    agendes
    per Teresa Fernández - divendres, 26 maig 2017, 10:36

Avui els alumnes de l’institut han decidit, amb una votació lliure, la portada de l’agenda del curs 2017-2018. Les diferents propostes han sigut dissenyades i presentades pels alumnes de plàstica de 4t d’ESO. Els finalistes del grup de 4t han sigut: el retrobament de Hèctor Lorente, coneixement lliure de Laia Buch, maduració del coneixement de Judit Aumatell, obertura del mon de Jana Reig, la comunitat de Abril Casals, l’esclat d’aprenentatge de Núria Sánchez.

Volem felicitar la guanyadora d’enguany l’Abril Casals.

moment de la votació

Imatge Elisabet Aymerich
    VIII Campionat d'Atletisme Interescolar d'Osona
    per Elisabet Aymerich - dijous, 25 maig 2017, 12:43

El passat divendres 19 de maig els alumnes de 1r d'ESO van assistir al VIII Campionat d'Atletisme Interescolar d'Osona on els alumnes que van tenir les millors marques en els anteriors esdeveniments van participar. Els resultats dels nostres alumnes van ser molt bons, deixant l'institut en la segona posició. Els resultats més destacats van ser:

- 3r class. fem. 1000mll. Maria Molist

- 1r class. masc. 1000mll. Max Rodríguez

- 2n class. fem. llançament vórtex. Berta Costa

- 1r Class. mixt. Relleus 6x50m. Wiktoria Nowosadko, Alba Salazar, Cristina Devant, Gerard Guiteras, Jofre Bosch i Iu Segalés.

La jornada va ser un èxit i vam poder gaudir d'un dia esplèndid.

Imatge Cristina Guergué
    Consell Comarcal d'Osona
    per Cristina Guergué - dimecres, 24 maig 2017, 14:04

STA. EUGÈNIA DE BERGA

BECA DE LLIBRES, MATERIAL ESCOLAR, I ACTIVITATS ESPORTIVES I/O LÚDIQUES DINS DE L'HORARI LECTIU pel curs 2017-18:

Formulari de sol.licitud: https://www.ccosona.cat/images/educacio/curs_17-18/model_4_cco_consoric.pdf

Termini:  Per les sol·licituds de beques per llibres, activitats, material escolar i activitats esportives i/o lúdiques dins l'horari lectiu:

31 de maig de 2017 pels que ja estiguin escolaritzats el 16-17
       30 de juny de 2017  per noves matrícules

Imatge Teresa Fernández
    punts de llibre per Sant Jordi
    per Teresa Fernández - dimecres, 17 maig 2017, 13:40

Els alumnes Visual i Plàstica, com cada any, volem celebrar la diada nacional de Sant Jordi de manera diferent i homenatjant alhora un artista que representi la nostra llengua i cultura. Enguany aprofitant l’Any Bertrana,  que commemora el 150è naixement de Prudenci Bertrana i el 125è aniversari del de la seva filla Aurora Bertrana, ens hem inspirat en la cita “ …deixeu-me creure que amb la meva prosa he fet somiar” de Prudenci Bertrana per desenvolupar la nostra creativitat i imaginació

Els punts de llibre més distingits seran exposats a l’agenda del proper curs 17-18 per tal que els alumnes del curs vinent el retallin i en gaudeixin a les sessions de lectura.

els punts