Els alumnes de 4t d’ESO a Estrasburg. Beca Premi d’Europa #Euroteens Ensembles!

Aquest curs el nostre institut va guanyar la beca premi d’Europa gràcies al projecte d’àmbit europeu #Euroteens Ensembles! que va ser presentat a instàncies europees. Aquest premi ha possibilitat que 40 alumnes de 4t d’ESO hagin viatjat a Estrasburg quatre dies, durant els quals han gaudit i conegut aquesta preciosa i històrica ciutat fronterera francesa.

A Estrasburg han visitat el Consell d’Europa a on han assistit a una sessió parlamentària i conegut a dos parlamentaris d’aquesta cambra, també han visitat el Parlament Europeu que té la seu a Estrasburg.

Ha estat una visita molt interessant i que els nostres estudiants han sabut gaudir.