Educació per a la sostenibilitat

El dijous dia 30 de març, i dins del programa d’EDUCACIÓ PER A LA SOSTENIBILITAT, es va celebrar a la Casa de Cultura de Girona el Fòrum d’Escoles Verdes de Secundària del Gironès i la Selva. La temàtica d’aquesta edició va ser “Els contaminants que afecten la salut”. A la foto podeu veure els representants del nostre centre: l’Àlex Castro, la Neus Pagès, l’Arzel Cañavate, la Jana Fontrodona i la Blanca Alútiz. Van presentar el vídeo fet pels alumnes el curs passat:”10+1 gestos per un Sobrequés + Net i Sostenible”.

Escoles Verdes_2017