Sortida al Museu de l’Exili de La Jonquera (MUME) i Argelers

Els dies 27 de febrer (grups C,D i E) i 12 de març (grups A,B i C) els alumnes de segon de batxillerat van recordar l’exili de milers de republicans al final de la Guerra Civil espanyola, visitant el Museu de l’Exili de la Jonquera i la població d’Argelers. En aquest darrer lloc han pogut visitar la platja on estava situat el camp on van ser concentrats, un petit museu-memorial que s’ha obert recentment dins la població i l’anomenat “cementiri dels espanyols” on hi ha un petit monument amb els noms dels centenars de morts que es van registrar al camp.

Aquesta sortida ha servit per reforçar una part del temari de la matèria d’Història que tots els alumnes tenen com obligatòria a les proves de les PAU.