Inauguració de l’exposició “Nacionalisme d’un mateix” amb participació d’alumnes de Batxillerat

El proper dissabte 5 de maig a les 12:00h al BÒLIT, CENTRE D’ART CONTEMPORANI DE GIRONA, inauguració de l’Exposició “NACIONALISME D’UN MATEIX“.

Culminació en format expositiu del projecte educatiu Bòlit Mentor del Bòlit en col·laboració amb tres instituts d’educació secundària en una aposta clara per l’educació i la creativitat.

Els alumnes de Cultura Audiovisual de 1r de Batxillerat de l’INS S. SOBREQUÉS hi participen.

Hi esteu tots/es convidats!