Festival Inund’art

Aquest any els alumnes de batxillerat artístic del nostre centre  participen des de diferents assignatures en la 13ª edició del festival inund’art que se celebra enguany a la ciutat de Girona. Des del departament de visual i plàstica s’ha proposat revisitar alguns dels espais de la ciutat  i reinterpretar-los des de la pròpia subjectivitat de l’alumne, tot  aplicant la perspectiva lineal per interpretar el mateix espai arquitectònic. De la mateixa manera, els alumnes han realitzat diferents propostes audiovisuals així com fotogràfiques, que juntament amb un seguit de dibuixos  s’exposaran en  el primer pis de la casa cultura de Girona  el cap de setmana de l’1 al 3 de juny.