Pla d’acció tutorial

Tots els cursos de l’educació secundària obligatòria tenen un pla d’acció tutorial específic, coordinat a cada nivell i amb un seguiment setmanal.

Dins d’aquest pla s’inclouen activitats de cohesió de grup, xerrades de diferents temàtiques, orientació acadèmica i professional, coneixement personal…

Podeu veure una mostra d’aquestes diverses activitats:

Xerrada internet segura

Avui els mossos d’esquadra , sobre la xarxa internet segura.

web-7

Orientació 4t ESO

Podeu consultar la presentació amb tota la informació al següent enllaç:

Xerrades violència de gènere

Ens han visitat els mossos d’ esquadra per treballar amb l’ alumnat el tema de la violència de gènere. Es tracta de fer una feina d’educació, prevenció i sensibilització sobre un problema que per desgràcia es continua repetint en la nostra societat. Aquesta xerrada està inclosa dins el nostre PAT i té com a objectiu treballar la competència social i ciutadana.

Tallers alimentació saludable

L’alumnat  realitzarà uns tallers de promoció de la salut impulsats per l’ajuntament de Sant Andreu de la Barca. En aquest cas es tracta d’un taller molt pràctic on l’alumnat fa diferents activitats per incentivar l’alimentació saludable. Podran descobrir si la seva dieta és saludable, si l’alimentació que segueixen és adequada a les seves necessitat i quins són els efectes de no seguir una bona dieta.

Xerrades de sexualitat

Hem de pensar que l’adolescència és una etapa de creixement físic i emocional que planteja nous temes vinculats a la cura de la salut. La sexualitat és un procés dinàmic i complex que comença quan naixem, es manifesta de diferents maneres al llarg de la nostra vida i involucra també els nostres sentiments, emocions i el procés de conformació de la nostra identitat.

El programa Salut i Escola pretén ajudar al nostre alumnat a resoldre aquests dubtes i en la seva web ofereix un enllaç amb aquest objectiu: Sexualitat Salut i Escola.

Visita unitat canina

Ens ha visitat la unitat canina de l’ajuntament de Sant Andreu de la Barca.

Volem agrair la col·laboració d’aquesta unitat.

Podeu veure algunes imatges d’aquesta xerrada al següent enllaç:

Xerrades prevenció tabaquisme