Xerrades foto-periodistes

Aquesta última setmana de febrer, dins del PAT treballarem  els drets humans a tots els nivells. Per fer-ho vindran de l’Associació de foto-periodistes de Barcelona que des de la seva experiència pràctica explicaran als alumnes diferents problemàtiques actuals al món.

Els temes a treballar són: Nens del carrer a Brasil a 1r d’ESO, Xerrada del refugiats a 2n d’ESO, Conflictes del segle XXI a 3r d’ESO. Fotografies de les xerrades.

L’objectiu és crear la consciència social  i esperit crític de l’alumnat sobre aquestes problemàtiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *