Xerrades de sexualitat a 3r d’ESO

Avui han vingut a fer-nos unes xerrades de sexualitat a 3r d’ESO, dins del programa Salut i Escola.

web

Hem de pensar que l’adolescència és una etapa de creixement físic i emocional que planteja nous temes vinculats a la cura de la salut. La sexualitat és un procés dinàmic i complex que comença quan naixem, es manifesta de diferents maneres al llarg de la nostra vida i involucra també els nostres sentiments, emocions i el procés de conformació de la nostra identitat.

El programa Salut i Escola pretén ajudar al nostre alumnat a resoldre aquests dubtes i en la seva web ofereix un enllaç amb aquest objectiu: Sexualitat Salut i Escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *