Premis i Concursos

Lliurament premis Concurs de vídeos Kabua

L’any 2022, el nostre equip de mediadors de l’institut va participar en el Lliurament de Premis del Concurs de vídeos Kabua “Joves per canviar el món!”, celebrat al Departament de Joventut de Barcelona. Apostem per la participació en plataformes d’acció social com Kabua.

GUANYADORES Premi ficcions 2019!

El 2019, les nostres alumnes Julieta Iriarte, Zaira Pérez i Emma Villarejo van guanyar l’onzena edició del concurs literari juvenil Ficcions amb la peça ‘1944’.

El concurs l’organitza l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) per promoure la lectura i l’escriptura en català entre els joves.

Finalistes al concurs Ficcions 2018!

Les nostres alumnes Emma Villarejo i Aitana Sánchez van quedar finalistes al concurs narratiu FICCIONS amb el text “L’últim compàs”. La novel·la té com a punt de partida el llibre de Pilar Romera Li deian Lola.

Finalistes al concurs Ficcions 2017!

Els nostres alumnes Mara Rodríguez, Marta Escolá i Carlos Pinzón han estat finalistes al concurs literari Ficcions, l’aventura de crear històries, impulsat per l’Associació de Mitjans de Comunicació (AMIC).

El concurs, que ha rebut la participació de 2.903 alumnes de 341 centres educatius dels Països, ha esdevingut un punt de referència per aquells estudiants amb inquietuds literàries.

Premi proves Cangur

El, dimarts 15 de maig de 2018, va tenir joc al Teatre Poliorama de Barcelona l’acte d’entrega de premis de la Prova Cangur 2018 que atorga la Societat Catalana de Matemàtiques.

El nostre alumne, José Ángel Conde Mateos, que cursava 3r d’ESO, va obtenir un premi de categoria B en el seu nivell, concretament la posició 10a de Catalunya. Enhorabona, José Ángel!

Concurs NanoEduca

Durant tot el curs els alumnes de 3r d’ESO treballen diversos reptes nanotecnològics a partir de la maleta NanoEduca a la matèria de Física i Química. Al mes d’abril, els grups seleccionat presenten posters o vídeos davant d’un tribunal d’experts: professors i doctors de la Universitat de Barcelona. La nostra participació és anual des del 2017. Al 2018 vam ser guanyadors d’àmbit regional.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *