Cursos disponibles

Exercises to improve your English

Vols saber coses de com funciona el cos humà. Quines estructures el formen? Quina és la seva funció? ja pots començar!

Dans ce cours vous pourrez lire et practiquer la compréhension en lecture.

EN FRANÇAIS-4 est conçu pour être utilisé en auto-apprentissage, en permetant de découvrir les différents aspects de la communication en français.

Aquest curs està pensat per a l'alumnat de l'optativa FEM LA NOSTRA REVISTA.

Aquest curs està pensat per a l'alumnat de l'optativa de 3r: FEM LA NOSTRA REVISTA.

Proves de competències bàsiques de matemàtiques:

ff- cicle inicial

ss- cicle mitjà

gg- cicle superior

Activitats complementàries de les unitats que estudiem a 2n d'ESO.

Aquí trobaràs activitats per a reforçar i/o ampliar les matemàtiques de 3r d'ESO.

Curs de matemàtiques per 4t d'ESO de matemàtiques on realitzareu activitats complementàries a les unitats que treballeu a classe.

Aquest és un curs complet del tema d´electricitat. Adreçat a alumnes de 2n cicle d´ESO. S´ha editat amb la finalitat que no utilitzin el llibre de text. Consta de 5 temes i ofereix apunts, exercicis, proposta d´activitats en linea i diversos recursos audiovisuals per tal de facilitat la comprensió dels conceptes bàsics del tema.

Està a la vostra disposió per tal que en feu ús.

Autor/a: Teia Baus Roset
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

PROYECTO CINE

Curs què s'impartirà a l'institut per les professores la Blanca Fernández i  la Mar Martínez.

Fem un  telenotícies

CFGM Activitats comercials