PROJECTE “LES LLÚDRIGUES”

Els alumnes d’aula d’acollida de 1r i 2n d’ESO han estat participant en el projecte Les Llúdrigues. És un projecte que els ha agradat molt i els ha permès conèixer l’entorn natural i urbanístic de Salt. Han pogut escoltar al  propi escultor de les llúdrigues, en Lluís Mateu, explicant l’origen d’aquestes escultures i el seu vincle amb la vila de Salt. També han visitat el Pla dels Socs i de la mà d’un tècnic mediambiental han aprofundit en l’hàbitat de la llúdriga i en la reintroducció d’aquest animal als nostres rius. Amb la informació proporcionada i amb la recerca feta pels alumnes han elaborat un treball per exposar als seus companys i companyes. No hem pogut veure cap llúdriga, però ens sembla que les coneixem molt més que abans!