ENHORABONA!

L’alumnat i el professorat de l’institut ha estat premiat per la Segona Edició dels Premis ApS-SC (Aprenentatge per Servei – Servei Comunitari) de l’Ajuntament de Salt en la categoria d’ESO-Batxillerat pel projecte “La Fira de la Ciència” realitzat durant aquest curs.
Felicitem a tots els participants… Llegeix més»

PROJECTE 4t d’ESO: STOP-MOTION SOBRE LA HISTÒRIA INDUSTRIAL A SALT

Els nois i noies de 4t d’ESO han aprofundit el seu coneixement sobre la vila de Salt realitzant un projecte sobre el seu, per molts, desconegut patrimoni industrial. Amb grups de tres o quatre alumnes han fet recerca d’informació d’algun dels temes proposats: el rec… Llegeix més»

PROJECTE LES 3R : REDUIR, REUTILITZAR, RECICLAR