ARRANCA EL CAMINO 2018

Un curs més l’alumnat de 3r de l’ESO està preparant-se pel gran repte: El Camino de Santiago. Amb moltes ganes, i amb més il·lusió, inicien els primers passos d’aquesta aventura.

Del  16 al 22 de març de 2018, les noies i nois de tercer s’endinsaran en el món del Camino, per anar descobrint les històries, els secrets  i les anècdotes que envolten aquest camí mil·lenari. A partir d’una feina transversal l’alumnat treballarà, in situ, aspectes vinculats al seu currículum.

Ben aviat us informarem de com va tot plegat!

La Marató de TV3

Un any més, els alumnes de l’Institut Roseta Mauri han mostrat la seva cara més solidària col·laborant amb la Marató de TV3, dedicada aquest any a les malalties infeccioses. Han aportat el seu granet d’arena estimulant la participació ciutadana amb la creació i posterior venta d’imants  i l’exposició de cartells que difonen el coneixement sobre les malalties que es tractaran al programa.